marți, 6 mai 2008

Am un asa zis "ritual" dimineata cand ma trezesc...dau drumul la tv si ma uit mai intai la emisiunea "Neatza cu Razvan si Dani" de pe Antena 1 si dupa continui cu "In gura presei" cu Mircea Badea.
Sunt multe lucruri pe care el le spune si cu care eu rezonez, si trag speranta ca nu numai mie mi se pare un tip destupat la minte si care vede lucrurile asa cum sunt ele in realitate in societatea romanesca. Bine, multe lucruri le vad si eu, nu trebuie sa mi le spuna el, dar cand le mai aud si din gura altcuiva zic ca nu sunt nebuna ca gandesc asa.
In mai multe randuri in emisiunile lui a zis de diverse persoane care cheltuie sute si mii de euro din banii Statului pe camasi, ceasuri si masini. Cand niste copii ori nu au ce manca ori sunt suferinzi. Pentru ei ar fi un fleac sa doneze 5000 de euro pentru ca un copil sau un tanar care sufera din diverse cauze sa poata sa se faca bine si sa isi continue viata. Dar de ce sa faca ei acest gest? E mai important sa isi satisfaca aceste pofte...de care nu inteleg de ce nu se mai satura? Cate camasi le trebuie? Cate ceasuri? Cate masini? Cate case? Cand altii stau intr-o casuta de chirpici. Nu zic sa dai mura in gura omului puturos...dar sa ajute o familie ar putea.
Eu ma intreb de fiecare data, retoric bineinteles, cand se vor satura sa fure?

Niciun comentariu: